Herroepingsrecht en retourinformatie
Als je een gekocht product wilt retourneren of een defect, ontbrekend of beschadigd product of zending wilt melden, moet er een case bij ons worden geregistreerd. Dit doe je het eenvoudigst via je account:
- Log in op je account.
- Ga naar je bestelgeschiedenis.
- Selecteer de betreffende bestelling en het product of de producten waarop de melding betrekking heeft.
- Klik op de knop Nieuwe case en vul het formulier in.
- Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Je kunt je ingediende cases bekijken op de pagina taken & klachten.
Als het niet lukt om een retour- of claimcase aan te maken via je account, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice via [email protected]. Vermeld in je bericht de reden van retour, het betreffende product en je ordernummer.
Let op: het ontvangen van een retournummer betekent niet dat de retour is goedgekeurd. Als je retouraanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je een vooraf betaald retourlabel die je kunt gebruiken voor het terugsturen van het product. Dustin behoudt zich het recht voor om retourkosten in rekening te brengen bij misbruik.
Retourzendingen worden geaccepteerd voor producten in de originele verpakking, mits de verpakking ongeopend is en het product binnen 60 dagen na ontvangst wordt geretourneerd. Als de verpakking is geopend, geldt een retourtermijn van 14 dagen, eveneens gerekend vanaf de datum waarop het product is ontvangen.
Dustin home handelt in overeenstemming met de Nederlandse consumentenwetgeving, waaronder Titel 1 van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek (consumentenkoop) en de regels voor koop op afstand zoals opgenomen in de Wet op de consumentenrechten.
Lees meer onder Verkoopvoorwaarden als je aanvullende informatie wilt.