Klantenservice

Hier vindt u de meest voorkomende vragen en antwoorden.

Meer hulp nodig? Wij zijn hier om u te helpen. Bel ons op 088-011 82 00 of mail naar [email protected].

Je kunt bij ons een bestelling plaatsen als je bent ingelogd of als gast (als gast hoef je geen account te maken).

Als je bent ingelogd:

  1. Log in. Als je geen account hebt, kun je een account maken bij het afrekenen.
  2. Als je bent ingelogd, voeg je de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelwagen.
  3. Ga dan naar de kassa om je aankoop te voltooien.

Als gast:

  1. Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen.
  2. Ga vanuit je winkelwagen naar de kassa. Kies ervoor om te shoppen als gast.
  3. Rond je bestelling af.

Indien u uw aankoop niet heeft voltooid, dan kunt u uw bestelling in de winkelwagen aanpassen. Als u uw aankoop echter heeft voltooid, kunt u contact met ons opnemen op 088-011 82 00 of [email protected] en wij zullen u helpen.

In de informatie over elk product staat een pictogram dat de huidige voorraadstatus van dat specifieke product weergeeft. Hier is een lijst met de beschikbare voorraadstatussen:

Wordt direct verzonden
Wordt onmiddellijk gedownload
Wordt meestal binnen 3-4 dagen verzonden
Product weer op voorraad: XXXX-XX-XX
Te bestellen product

Om uw order te annuleren, neem alstublieft contact op met onze klantenservice. U kunt dit doen op twee manieren:

  1. Per mail, naar [email protected].
  2. Telefonisch, via 088 - 011 82 00.

Wij zullen dit natuurlijk zo spoedig mogelijk voor u in orde maken.

Voor de beste ondersteuning voor je product kun je het beste direct contact opnemen met de klantenservice van de fabrikant. Hier vind je de contactgegevens van de fabrikant van je product. Daar vind je erkende monteurs met kennis van je specifieke product. Veel problemen kunnen meestal telefonisch worden opgelost zonder dat je het product hoeft op te sturen. Als de fout niet kan worden verholpen met hulp van support, dan vertellen ze hoe je het product moet terugsturen voor garantieservice.

Als je hulp nodig hebt, kun je een ticket via je account indienen als je de aankoop ook via je account hebt gedaan. Als dat niet het geval is, kun je rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

  1. Log in op je account en ga naar "Tickets en retourneren".
  2. Klik op de knop "Een ticket aanmaken".
  3. Zoek het/de product(en) waarop de klacht van toepassing is.
  4. Selecteer het/de product(en) en kies het aantal.
  5. Selecteer waarop de klacht van toepassing is en geef een beschrijving.
  6. Klik vervolgens op Een ticket aanmaken.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellingen die vóór 16.30 geplaatst zijn, worden meestal verpakt en verzonden op dezelfde of de volgende dag. Dit geldt vooropgesteld dat de goederen op voorraad zijn. De tijd van het versturen tot de ontvangst van de zending is meestal 1-2 dagen.

Wanneer niet alle artikelen op voorraad zijn, wordt er een geschatte aankomsttijd in het magazijn op de productpagina weergegeven. Als het product besteld kan worden, is de levertijd afhankelijk van het aanbod van het product van de leverancier.

Hier kunt u een nieuwe account aanmaken. Als uw e-mailadres al bestaat, betekent dit dat u al een account heeft. Dan kunt u uw wachtwoord hier resetten.

Bovenaan de pagina kunt u inloggen of een nieuwe account aanmaken. Als u niet kunt inloggen, kan het zijn dat u de verkeerde accountgegevens heeft ingevoerd, of dat u geen account heeft. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u het hier resetten.

We hebben de inlogpagina vernieuwd en de beveiliging verbeterd om het voor jou als klant makkelijker en veiliger te maken. Daarom wordt er nu een nieuw venster geopend, waarin je je aanmelding voltooit. Je veiligheid en privacy zijn erg belangrijk voor ons, maar deze update heeft geen invloed op hoe wij met je persoonsgegevens omgaan.

Lees in ons privacybeleid meer over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

De betalingsbevestiging geldt samen met het bankafschrift als ontvangstbewijs voor je aankoop. Volg onderstaande stappen om de betalingsbevestiging opnieuw te ontvangen.

  1. Log in op je account
  2. Ga naar Bestelgeschiedenis.
  3. Selecteer de huidige bestelling.
  4. Klik op Betalingsbevestiging versturen.

Als je geen account bij ons hebt, neem dan via e-mail rechtstreeks contact op met de klantenservice.