Door de huidige situatie kan het op dit moment gebeuren dat levering 1-2 dagen langer duurt dan normaal
Kijk voor het laatste nieuws op: postnl.nl/corona
Hier vindt u de meest voorkomende vragen en antwoorden.
Meer hulp nodig? Wij zijn hier om u te helpen. Bel ons op 088-011 82 00 of mail naar [email protected].
Indien u uw aankoop niet heeft voltooid, dan kunt u uw bestelling in de winkelwagen aanpassen. Als u uw aankoop echter heeft voltooid, kunt u contact met ons opnemen op 088-011 82 00 of [email protected] en wij zullen u helpen.
In de informatie over elk product staat een pictogram dat de huidige voorraadstatus van dat specifieke product weergeeft. Hier is een lijst met de beschikbare voorraadstatussen:
We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kunt uw aangemaakte opdracht op de pagina Opdrachten en reclamaties bekijken.
Voor meer informatie over onze volledige voorwaarden, zie onze algemene verkoopvoorwaarden.
We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kunt uw aangemaakte opdracht op de pagina Opdrachten en reclamaties bekijken.
Bestellingen die vóór 16.30 geplaatst zijn, worden meestal verpakt en verzonden op dezelfde of de volgende dag. Dit geldt vooropgesteld dat de goederen op voorraad zijn. De tijd van het versturen tot de ontvangst van de zending is meestal 1-2 dagen.
Wanneer niet alle artikelen op voorraad zijn, wordt er een geschatte aankomsttijd in het magazijn op de productpagina weergegeven. Als het product besteld kan worden, is de levertijd afhankelijk van het aanbod van het product van de leverancier.
Bovenaan de pagina kunt u inloggen of een nieuwe account aanmaken. Als u niet kunt inloggen, kan het zijn dat u de verkeerde accountgegevens heeft ingevoerd, of dat u geen account heeft. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u het hier resetten.